Thursday, May 19, 2011

Selamat hari lahir buatmu~

assalamualaikum~

selamat hari lahir aku ucapkan buat dirimu

semoga dengan hari yang istimewa ini akan merahmati dirimu selamanya~

InsyaAllah~

doaku agar kau senantiasa bahagia disamping keluarga tercinta

dan org yang tersayang~

:)

Jadikanlah dia yang halal buatmu

agar kau tidak akan mengecewakannya kelak...

agar kau senantiasa dibawah keredhaan-NYA...

aku senantiasa doakan yang terbaik buatmu~

Aku bahagia melihat dirimu bahagia~

:))

selamat hari lahir muhammad shaheer bin daud~

mungkin ini adalah yang ucapan terakhir buat dirimu..

takkan aku kenang lagi semuanya...

InsyaAllah~ :)

p/s: Hanya redha dan cinta-MU yang aku dambakan Ya Allah~ Kau sentiasa hadir dalam jiwa ini tatkala aku sedih atau gembira...Syukur padaMU Ya Allah~ Aku masih ada KAU..bukan hanya didunia..bahkan diakhirat kelak~ InsyaAllah~!! InsyaAllah~!!




Yang tulus,

Rosefarhana Rosly

19 mei 2011,5:33pm