Wednesday, June 29, 2011

sekali lagi cinta itu milik kita~ :)



assalamualaikum~da lama ana x menulis kan? :) bz skit la...lgpun, masa agak terhad..nnt da msok keje,, lagi bz...xper2...FB pn da jarang layan...fokus pada blog jer~ InsyaAllah...tiba2 terasa nak menaip lak kan... hmm,,,,cinta itu sekali lagi milik kita~ :)

mampu ker wahai cik ana farhana?? Ya~!!! InsyaAllah...Ader jodoh tak kemana kan... Janji Allah itu pasti~ Hati OH Hati...cam ner?? leyh x tunggu dia? :)) InsyaAllah...Andai Allah izinkan utk hati ini tertaut lagi...Apa salahnya kan? :) ini adalah kerana aku cintakan dia kerana Allah...Sebab itu aku pergi dan tanpa menoleh lagi... walau ape pn,,,redhakan ia wahai hati~

cinta adalah kekuatan.. yang mampu mengubah duri jadi mawar.. mengubah cuka jadi anggur.. mengubah sedih jadi riang.. mengubah amarah jadi ramah.. mengubah musibah jadi muhibbah.. itulah cinta

:))

Jodoh itu rahsia Allah. Dan Dia mengatakan awak untuk saya, dan saya untuk awak...

Yang pastinya kita takkan dapat lari daripadanya~


doaku...

"Perempuan yang baik utk laki-laki yang baik dan lelaki yang baik untuk perempuan yang baik dan begitulah jua sebaliknya"

InsyaAllah~ :))

Monolog Hatiku:

biarkan aku sahaja yang mendoakan tentang semua ini kerana aku tahu, Allah itu Maha Pendengar dan Maha Pemurah~ Aku biarkan semuanya ditelah keindahan masa, kubiarkan kenangan itu terdampar disudut hati, kubukakan pintu maaf seluas-luasnya buatmu, kubentangkan keindahan cinta yang pernah hadir dilubuk hatiku.. ketahuilah wahai kamu, Allah berikan cinta ini dan Allah izinkan semuanya berlaku dan aku mengerti semua ada hikmahnya.. :) senyuman itu tanda aku redhakan semuanya...Carilah apa yang tidak cukup dan sekiranya kamu tidak bertemu apa yang kamu cari,, aku sentiasa ada disini untuk kamu~ InsyaAllah~ :))

cinta itu sekali lagi milik kita~

13 september 2016

InsyaAllah~

ketika aku melepaskanmu dengan penuh keikhlasan..

jika Allah memintaku untuk mencintai dirimu sekali lagi,

dan aku melakukannya,

dengan izin Allah,, Aku akan mencintaimu sekali lagi...

semuanya dengan izin Allah dan Hanya Kerana Allah~

Cinta kerana Allah~

Rosefarhana Rosly Cinta dia~ :)

semuanya dengan izin Allah~


memori 23/6/2011 takkan dilupakan
melaka bandaraya bersejarah~
pertemuan dengannya kali kedua~


by: Ana farhana
29/6/2011