Sunday, July 3, 2011

Hanya Allah Yang Tahu


Assalamualaikum~ :))

Hanya Allah sahaja Yang tahu,,,yups! Hanya Allah sahaja yang tahu...Rahsia hati...Subhanallah,,betapa lemahnya diri ini tatkala aku teringatkan sesuatu,,,Ya Allah,,.,teguhkan jiwa ini...Kuatkan hati ini...Tabahkan iman ini...Jangan bagi diri ini ingatkan semua itu lagi..Sungguh, aku rapuh Ya Allah...Tatkala aku bersendirian...Aku hanya dambakan kehadiran diriMU Ya Allah...

Azmeir, terima ksh sbb hadir dalam hidup saya...sahabat~! Yups..sy bersahabat dengan awk kerana Allah...Sy harap persahabatan ini kekal selamnya...Sy sntiasa doakan yg terbaik utk awk..sbb sy nk tgk awk gmbira...InsyaAllah~!! :))

:) senyum wahai ana farhana...

Bersabar~! Bersabar~! dan bersabar~!!

Janji Allah itu pasti... :)

Kuat~!! InsyaAllah...


p/s: semoga kwn2ku yang bakal msuk bljr balik dapat buat FYP dgn baik lebih2 lagi utk zaki dan dia~ amien~!!! :)


Monolog Hatiku:

teguhkan iman ini Ya Allah...
Jauhkan diri ini dari mengalirkan air mata..
Sesungguhnya hanya RedhaMU yang aku dambakan...

By: Ana Farhana
3/7/2011, 1:15am