Sunday, October 16, 2011

I LEAVE HIM FOR THE SAKE OF ALLAH :)






Aku minta BERPISAH bukanlah kerana aku MEMBENCI,cuma aku bimbang kau bukanlah UNTUKKU..kau bukanlah JODOHKU dan diakhirnya kita MENYESALI masa yang terbuang dan SIA-SIA,yang akan berakhir dengan KEKECEWAAN dan yang lebih aku bimbangkan ianya berakhir dengan KEMURKAAN Allah..


Aku tidak pernah ragu dengan janjinya ILAHI... :)



Jika benar istikharahku ini datangnya dari ALLAH, tunggulah masanya akan tiba..
dan pastinya aku akan tetap menjadi milikmu..



mengenalimu 1 kebetulan
merinduimu 1 kajaiban
mengingatimu 1 kemestian
menyanyangimu 1 keikhlasan
melupaimu 1 yg x mungkinku lakukan...

Jadi, jangan berfikir tindakan diriku itu untuk MELUPAKAN dirimu...
Aku cuma ingin membuat persediaan utk menjadi yg solehah agar Redha Ilahi itu smpai syurga~


Duhai kamu,

Allah tidak pernah janjikan langit selalu biru, jalan hidup tanpa batu, matahari tanpa hujan, kebahagiaan tanpa kesedihan, kejayaan tanpa perjuangan. Tapi Allah janjikan KEMUDAHAN bersama kesulitan, RAHMAT dalam ujian, GANJARAN buat kesabaran, KETEGUHAN dalam perjuangan.. Bukankah indahnya pelangi baru kita rasakan setelah turunnya hujan??


Doaku:

Ya Allah, Jadikan aku solehah dan diriya yang soleh agar ada jodoh buat kami~

:))



CINTA..

Tak mengapa saat ini kita jauh,

karena kelak Allah yang akan menyatukan kita dalam ikatan sucinya..

Karena itu jauh lebih berarti..

Jauh lebih abadi..

Karena ku yakin..

Janji Allah adalah pasti,

WANITA yang baik untuk LELAKI yang baik..

Seperti inilah ku mencintaimu..

Dengan menjaga kesucian diri, jiwa, dan hatiku..

Hanya untuk ku persembahkan padamu kelak..

Oleh karena itu cinta..

Jaga ''KESUCIAN CINTAMU'' juga hanya untukku..

Yaa Rabb..

pada-Mu ku titipkan CINTAKU padanya..


Khas utkmu:

"aku mencintai-Mu ya Allah, hadirkanlah insan yang juga mencintai-Mu kepadaku agar bertambah cintaku pada-Mu.." amin..

I hope,someone special that HE said is YOU~
Papa kepada Cik Bear & Cik Ted..
InsyaALLAH :))